Week nummer 2, moord nummer 1 - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu Week nummer 2, moord nummer 1 - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu

Week nummer 2, moord nummer 1

Blijf op de hoogte en volg Denise

12 September 2012 | Frankrijk, Troyes

Maandag scheen er een heerlijk zonnetje in het prachtige Troyes. De dag begon om 8u met een intensieve frans cursus. 'S middags had ik mijn eerste les Human Resource Management in het Engels. Het is een erg interessant en leuk vak, dit heeft verder niks te maken met de jonge, goed Engels sprekende en goed verzorgde leraar!

Dinsdag was het een treurige dag in de 1,5 week geschiedenis van Troyes. Het goot en het plenste. En de dag bestond uit 6u intensieve frans cursus, gegeven bij een 50 jaar oude vrouw, die misschien een beetje loco is en te korte trui'tjes draagt, waardoor je haar buik ziet als ze weer aan het maaien is.

De ergste dag van mijn leven in Troyes. Ik heb een moord gepleegd, maar ben niet bang om dit met de wereld te delen.

Ik werd wakker om half 7 om op tijd te kunnen gaan douche. Terwijl ik een broek aan trok, voelde ik iets in mijn Pyjama. Toen ik erin keek, zat er een spin. Geen klein schattig ienie pienie mienie spinnetje. Nee, het was spinzilla. Nadat wij mekaar in de ogen hadden aangekeken, begon Spinzilla te rennen op weg naar mijn gezicht. Na een gevecht van 5 minuten, had ik Spinzilla eindelijk overmeesterd en op mijn bed gegooid. Toen hij mij uitlachte was het gedaan, ik sloeg em van het bed en ben er met mijn rechtervoet op gaan staan. Hij hield nog even vol, maar bezweek enkele minuten later onder het gewicht.

Ik gooi het op zelfverdediging. Jullie kunnen Spinzilla bewonderen bij mijn foto's.

En nu heb ik mijn kamer schoongemaakt, is het plaats delict uitgewist en ben ik lichtelijk paranoïa, als ik iets denk te zie lopen of voel kriebelen.

Tot zover mijn week.

  • 12 September 2012 - 18:13

    Anoek:

    Heey Denise,
    Jij beleeft ook wel heel erg veel!!!!
    Heb je trouwens wel de goede studie gekozen???
    Je spinzilla verhaal is echt te grappig. Misschien moet je er eens over nadenken of je niet schrijfster van horror boeken wilt worden.
    Liefs Anoek

  • 12 September 2012 - 20:42

    Denise Van Putten:

    Hee Anoek,
    Ik vond: heb een super grote spin geplet, zo saai. Dus toen ontstond dat en heb ik de rest van mijn 2 dagen ook maar extra overdreven haha.
    Leuk dat je t een grappig verhaal vind, zal zorgen dat mijn verhalen niet saai worden gebracht.
    À bientôt

  • 12 September 2012 - 22:08

    Silvia:

    Hoi meissie,

    Ik sluit me aan bij Anouk. Ik hoop dat je de vehalen ergens kunt bewaren... als je terugkomt weet ik wel een uitgever voor je... en dat meen ik echt!!! super geschreven en echt om van te genieten... liefs, mother in law x

  • 13 September 2012 - 21:39

    Madelon:

    haha, er schuilt een terminator in jou
    I'll be back
    Madelon

  • 23 September 2012 - 12:26

    Samuel:

    Das typisch; wij hebben juist oude, slecht Engels sprekende en niet verzorgde docenten haha.

  • 23 September 2012 - 12:26

    Samuel:

    Das typisch; wij hebben juist oude, slecht Engels sprekende en niet verzorgde docenten haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn avonturen volgen.

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 10784

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Stage bij Golden Moments, Portsmouth

29 Augustus 2012 - 31 December 2012

Frankrijk, Champagne, Aube en Troyes

Landen bezocht: