Une semaine aux Pays-Bas! - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu Une semaine aux Pays-Bas! - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu

Une semaine aux Pays-Bas!

Blijf op de hoogte en volg Denise

03 November 2012 | Frankrijk, Troyes

Vandaag ben ik wedergekeerd naar mijn stulpje in La France.

Vorige week zaterdag begon de terugreis naar Nederland om 03.45u. Suus en ik zijn opgestaan en zijn lopend naar het station vertrokken, waar onze trein om 05.12u vertrok richting Parijs. Daar eenmaal aangekomen om 06.45u moesten we de metro hebben. Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming in Gallieni (Parijs) om 07.30u moesten wij wachten met inchecken tot 09.00u om naar Nederland te kunnen met de bus van 10.00u.

Het duurde allemaal even, maar uiteindelijk waren wij om 16.30u in Eindhoven en kwamen daar mijn lieve papsie en mamsie mij van het station halen. Echt thuis waren we pas om 17.30u.

Daarna heerlijk kunnen plassen op onze schone wc met de deur van slot, daarna douchen met de douchedeur van slot en vervolgens aankleden met de slaapkamerdeur open. (Gewoon omdat het thuis wel kan en hier in Frankrijk niet).

Daarna kwam Sam om een uurtje of half 7. Jippie!

'S avonds lekker aan kunnen schuiven aan tafel en macaroni ovenschotel gegeten. Hmmm. I'm loving it!

Later op de avond nog naar een feestje gegaan van Mies, want ach als je wakker bent kun je net zo goed doorgaan. Zeker omdat ze het voor mij op die datum had gezet!

Zondag heerlijk uitgeslapen in mijn schone bed. Die extreem fluffig aanvoelde. (Het is dat ik em niet mee kan nemen naar St. André, maar anders). 'S middags naar de Opa en Oma van Sam en daarna door naar de verjaardag van Opa.

Maandag samen met Sam naar de tandarts. (Errug romantisch haha). Maar geen gaatjes, so who cares! Daarna potje ge-yahtzee't. En vervolgens door samen de stad in en lekker wat geluchned bij Petit Paris. Gezellig!

Dinsdag samen met Mamsie naar de kapper, daarna boodschapjes doen en gezellig shoppen! Bedankt, hea mama :D. Met de kerst weer? Hihi.

Woensdag naar Elle geweest en weer voor het eerst auto gereden na 2 maanden. Lekker gekletst en appelflappen gegeten, nomnomnom.
'S middags door gegaan naar de Ikea om Zweedse gehaktballen te eten als lunch om de reis te vervolgen naar R'dam naar Oma-oma. Lekker in het zonnetje gewandeld, want het was heerlijk weer.

Donderdag het tweede uitslaap dagje. 'S ochtends muffins gebakken, aangezien we een taartschaal hebben en deze wel gevuld moet zijn.

Vrijdagmiddag naar Oud-heusden gefietst voor Anoeks verjaardag. Om vervolgens weer 9 kilometer terug te moeten fietsen met wind tegen. 'S avonds naar 's Gravenmoer gereden (want fietsen ging em niet meer worden) om ook nog even langs mijn schoonmoeke te gaan.

En zaterdag (vandaag) om half 12 vertrokken naar Eindhoven om vanuit daar naar Parijs te worden gebracht. En met de trein naar Troyes te gaan. En toen was ik weer 'thuis' om een uurtje of half 9.

Dus morgen eerst maar weer eens uitslapen. Bonne nuit!

  • 04 November 2012 - 11:24

    Madelon:

    hoi big spender,
    ik ben alweer aan het sparen voor de christmas shopping, haha.
    dikke kus, Madelon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn avonturen volgen.

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 10794

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Stage bij Golden Moments, Portsmouth

29 Augustus 2012 - 31 December 2012

Frankrijk, Champagne, Aube en Troyes

Landen bezocht: