Update 1 - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu Update 1 - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu

Update 1

Blijf op de hoogte en volg Denise

02 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Portsmouth

Nou, hier is dan het eerste echte reisverslag vanuit Portsmouth. Een update van de afgelopen 4 dagen.

Vrijdag ben ik met mijn ouders vertrokken van Nederland naar Frankrijk. Daar zijn we met de trein overgestoken en vanuit daar zijn we doorgereden naar Portsmouth. Eenmaal aangekomen in het hotel, zijn we de omgeving gaan verkennen.

Zaterdagochtend ZOU ik in mijn huis kunnen trekken. Toen we de deur open deden kwamen we in een hal met een trap, die uitkwam op de badkamer, zitkamer en keuken. Vervolgens moest ik door de zitkamer om in mijn kamer te komen. Deze was klein, stonk en het bureau was precies groot genoeg voor mijn laptop.
Verder was de badkamer smerig en niet af en de keuken moesten we delen met zijn 8'en. En om het plaatje compleet te maken: Er groeit schimmel in de wasmachine.

Conclusie: Zo snel mogelijk een nieuw huis zoeken.

Dus zaterdagmiddag zijn we naar verschillende kantoren geweest om een nieuw huis te zoeken. Eentje waar geen studenten in mogen. Aangezien ik gewoon zei dat ik hier alleen was om te werken, dus niet viel onder het zijn van een student. (Want niet helemaal klopt, maar dat hoeven zij niet te weten).
Na het derde kantoor, vond ik een huis dat me aanstond en waar ik in kon. Het was een huis voor 4 mensen en daar zat maar 1 persoon in. Dus dat was ideaal. (Ben hier niet voor de gezelligheid haha).
Uiteindelijk kon ik dan terecht in het huis, maar dan gingen we zondags wel eerst het huis bekijken, want blijkbaar is een schoon (studenten) huis niet normaal.

Leuke dingen die we zaterdag hebben gedaan:
We zijn naar Gunwharf Quays gegaan, en zijn in de Spinnaker tower gegaan. Verder nog door de mooie winkelstraat daar gelopen. Allemaal aan de zee!

Zondags het huis bekeken, (de huisgenoot is een ex-miltair en werkt momenteel bij de security, dus ik hoef niet bang te zijn), het was schoon, de kamers zagen er normaal uit, de keuken was tof en de wasmachine schimmel vrij.

Daarna zijn we naar de zee gegaan en zijn naar een Pier geweest, waar een vaste kermis op stond. Het strand bestaat niet uit zand, maar hele pijnlijke kiezels. Aan de overkant kun je The Isle of Whigt zien liggen. Dat staat nog op de to-do-list.

Dus vandaag naar het kantoor gegaan om, zoals we hadden gepland, de sleutels te ontvangen. Maar dat ging wat stroever dan verwacht.
Melissa (De dame die ons hielp) zei zaterdag dat: we maandag de papieren konden tekenen, de sleutels kregen en nog voor 11'en het huis in konden.

De werkelijkheid was als volgt:
09.00u: Aanwezig op kantoor om papieren te tekenen.
09.45u: Kantoor verlaten, omdat ineens papieren opgestuurd moesten worden.
10.15u: Terug naar het kantoor om te vragen of de papieren warenn getekend.
11.00u: Ik ging naar Golden Moments, omdat het mijn eerste werkdag was.
11.00u - 13.00u: Mijn ouders zijn terug gegaan naar het kantoor gegaan om dingen verder te regelen.
13.30u: In mijn lunchpauze terug naar het kantoor om op 30 pagina's dubbelzijdig parafen te zetten.
14.00u: Terug bij Golden Moments
Na 14.00u: Zijn mijn ouders terug gegaan om de auto uit te laden in mijn nieuwe kamers waarvan ik eindelijk de sleutels had.
17.00u: Klaar met de eerste werkdag!

Gelukkig zijn mijn ouders vandaag heel de dag gebleven om mij met alles te helpen. Aangezien die eigenlijk naar huis zouden gaan vanochtend.
Dus dat was hartstikke fijn, lief en super tof!

Nu zit ik dus op mijn kamer en vanaf morgen ben ik hier weer On-My-Own, maar dat gaat helemaal goed komen! Heb er nu weer super veel zin in en het bedrijf lijkt me super. Ik word op de GoHorseRacing en GoFerrariDriving markt geplaats, Vroemvroem!

You will get an update sooner rather than later.

  • 03 September 2013 - 08:30

    Druk Zusje:

    Good morning Schaapje,

    All the best in the UK.
    Speak to you soon.

    Druk Zusje

  • 03 September 2013 - 08:36

    Anoek Breedveld:

    Nou nou, jij hebt er dus al een extreem druk weekend op zitten. Gelukkig heb je nu wel een schoon huis!! Laat jij snel een paar foto's zien van je huisje?!?
    Veel plezier en succes deze week met je stage!!
    xx Anoek

  • 03 September 2013 - 18:23

    Madelon:

    En jij had nog puf om het verslag te typen, ik zeg STOER!
    Ik vertrek zo richting mijn eigen Go Horse Racing, alhoewel Sjok Horse Sjokking zou misschien beter zijn, haha!
    Dikke knuffel, Madelon.

  • 03 September 2013 - 19:35

    Jannie:

    Hallo Denise
    Wat fijn dat alles nu in orde is.
    Het heeft moeite gekost, maar gelukkig is alles in orde gekomen.
    Het was maar goed dat je ouders er waren.
    Wij hebben vannacht bij Maxime geslapen.
    Stuur je foto's van je kamer, want wij zijn wel benieuwd hoe je woont.
    Wij hopen dat je een fijne tijd in Portsmouth hebt.
    Groetjes van je opa en oma

  • 03 September 2013 - 21:22

    Denise Van Putten:

    Hier zijn de foto's van mijn huis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn avonturen volgen.

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 10796

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Stage bij Golden Moments, Portsmouth

29 Augustus 2012 - 31 December 2012

Frankrijk, Champagne, Aube en Troyes

Landen bezocht: