Just a few days left! - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu Just a few days left! - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu

Just a few days left!

Blijf op de hoogte en volg Denise

26 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Portsmouth

Als 21'er zijn er natuurlijk super veel dingen veranderd en zullen mijn verslagen vanuit een volwassen perspectief worden geschreven.

Dit is natuurlijk niet waar, dat snappen jullie ook wel. Ik ben gewoon nog steeds dat kind, dat een opleiding koos waarbij ze twee keer naar het buitenland moest en dat eigenlijk helemaal niet wilde.

Maar daardoor ben ik wel deze verhaaltjes gaan schrijven, wat dan op zich wel weer leuk is, al zeg ik het zelf. (En het scheelt mij weer iedereen individueel mailen en op de hoogte houden haha).

Dan zal ik nu maar beginnen met wat er de afgelopen 1,5 week is gebeurt.

Vrijdag 17 Januari, zijn we met een groep gaan uit eten bij de Amerikaanse Diner: Jags@119. Joelle ging ons verlaten en zoals je uit mijn andere verhalen kan opmaken is het zo ongeveer traditie om te gaan uit eten als je weg gaat.

Hier hebben we heerlijke burgers gegeten met wederom Sweet Potato Fries (Beste frietkeus ooit), een Cola en als dessert een Amerikaanse Milkshake.

Dinsdag 21 Januari, begonnen 2 nieuwe mensen. Een Nederlandse: Francine en een Spaanse: Ester. Dus van de oude garde zitten alleen Anna-Mari, Emilia en ik er nog.

Na het werk, ben ik samen met Francine een pizza gaan halen. Toen bleek dat ze 10 huizen verderop woont in dezelfde straat, heb ik (zo sociaal als ik ben) gevraagd of ze zin had om bij mij te eten. Na samen te hebben gegeten, zijn we doorgegaan naar de Pub en hebben daar nog 2 pints gedronken. Een biertje op zijn tijd smaakt wel.

Vrijdag 24 Januari, zijn we na het werk met zijn alle naar Gunwharf Quays gelopen zodat de nieuwe interns meteen wisten waar het was. En om dan ook maar te gaan shoppen. Eenmaal bij Fossil binnen, zag ik een super mooi horloge, nu is alleen nog de vraag of ik hem ga halen. Al die lastige keuzes haha.

Omdat dit weekend mijn laatste weekend is, zijn we gisteren met zijn allen gaan stappen. Met alle interns en nog een paar mensen van Hester, zijn we eerst in Hester wat gaan drinken om vervolgens naar Liquid te gaan.

Het was een top avond. Iedereen had het naar zijn zin, de muziek was prima en het water in Liquid gratis (Ha Ha).

En nu zit ik mijn verhaaltje te schrijven voor jullie.

Maandag heb ik mijn Final Review met Paul (De Baas), dus we zullen zien of ik iets goed heb gedaan afgelopen half jaar.
Mijn laatste werkdag is op woensdag, dus we zullen 's avonds waarschijnlijk wel gaan uit eten (Voorspelbaar... nheu).
Donderdag ga ik alles pakken en schoonmaken, dan komen mijn ouders om alles in te laden en heb ik rond 5pm mijn check-out.
En vrijdag zal ik afscheid nemen van Engeland, want dan gaan we weer richting het koude kikkerlandje. En zal ik jullie weer lastig vallen in het echt.

Jullie zijn weer bij gelezen in plaats van bij gekletst. Waarschijnlijk komt er nog wel een afsluitend verslag als ik terug ben. Dus tot snel!

  • 26 Januari 2014 - 18:02

    Madelon:

    we'r coming to take you away, haha
    we'r coming to take you away

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn avonturen volgen.

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 10777

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Stage bij Golden Moments, Portsmouth

29 Augustus 2012 - 31 December 2012

Frankrijk, Champagne, Aube en Troyes

Landen bezocht: