Here we go again! - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Blijf op de hoogte en volg Denise

10 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Portsmouth

Ladies and Gentleman,

Niks geen Bonjour of Au Revoir meer. Vanaf nu zal ik mijn mede-mensen gewoon kunnen verstaan en ook zonder Google Translate iets kunnen vragen.

Vele van jullie weten het al, maar om er zeker van te zijn dat iedereen op de hoogte is en ik niet zomaar spoorloos verdwenen ben: de volgende mededeling!

Op 30 augustus vertrek ik richting onze Wester-buren. Het Verenigd Koninkrijk! Deze keer verlaat ik jullie wederom voor een periode van 5 maanden om stage te lopen bij het bedrijf Golden Moments.
(goldenmoments.com)
Gelukkig heb ik hele lieve ouders die mij ook nu weer zullen brengen. Dus vol laaien die auto!

Mijn werkzaamheden zijn gerelateerd aan de Go Horse Racing markt.
(gohorseracing.com)

Dankzij het bedrijf heb ik snel een huis kunnen vinden. Dit is ook weer een gedeeld huis. De andere huisgenoten zullen bestaan uit internationale stagiaires die ook werkzaam zullen zijn bij hetzelfde bedrijf.
Oftewel op dit moment heb ik geen flauw idee met wie ik de komende 5 maanden ga samen wonen. Achja, met Frankrijk in het achterhoofd kan het alleen maar beter worden! En het mooie van alles is dat ik op 10 minuten lopen van mijn werk woon. (Kan de wekker wat later ha ha).

Dat was het wel weer voor nu. Het volgende reisverslag zal worden geschreven in Portsmouth!

Talk to you soon!

  • 11 Augustus 2013 - 13:49

    Madelon:

    slijmerd!
    haha, lickspittle, volgens google translate.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn avonturen volgen.

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 10782

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Stage bij Golden Moments, Portsmouth

29 Augustus 2012 - 31 December 2012

Frankrijk, Champagne, Aube en Troyes

Landen bezocht: