De laatste loodjes... - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu De laatste loodjes... - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Denise Putten - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes...

Blijf op de hoogte en volg Denise

07 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Portsmouth

En toen was ik al weer 2,5 dag terug in Engeland. Na heerlijk 1,5 week thuis te zijn geweest. Ik kan wel stellen dat ik het veelste goed thuis heb, maar daar hoor je mij verder niet over klagen!

Ik zal bij het begin beginnen, want ik moest natuurlijk 24 December naar huis. Maandag 23 December zat ik alle treinen en vluchten al in de gaten te houden, want het was slecht weer en er waren weeralarmen afgegeven.

Gelukkig bleven alle treinen rijden en alle vliegtuigen vliegen. Ook hadden ze de alarmen ingetrokken voor de 24e. Dus toen ik 24 December wakker werd en mijn laptop aan had gezet, bleken alle treinen van Portsmouth naar Gatwick en London geannuleerd te zijn. Blijkbaar had de storm 's nachts flinke schade aan het spoor veroorzaakt. Maar vooralsnog zou mijn vlucht vertrekken, ik had alleen wel al 3 uur vertraging. Mijn vlucht was wel verplaatst van de Noord Terminal naar de Zuid Terminal, want Noord was overstroomd en had stroomproblemen.

Eenmaal op mijn werk hebben Joelle en ik samen een busticket geboekt met behulp van Marc om toch op het vliegveld aan te komen. Rond 13.10 zat ik in de bus richting Gatwick. Om 14.15 werd ik gebeld door pap om te vragen waar ik was. Ik zei dat ik nog 3 kwartier moest voordat ik op Gatwick was. 'Uhm, oke. Want ik zit nu op het internet te kijken en er staat dat je vlucht is geannuleerd'. Daar was ik dus al bang voor. Afgesproken dat ik eerst nog zou kijken of er iets te regelen viel op het vliegveld en dan zou ik laten weten hoe of wat.

Eenmaal op het vliegveld aangekomen, bleek er helemaal niemand van EasyJet aanwezig te zijn. Alle loketten waren dicht en alle informatie kwam van een security guy. Het kwam er op neer dat EasyJet al zijn vluchten had geannuleerd voor die dag.

Naar huis ge'smst en toen zijn mijn ouders rond half 5 in de auto gesprongen om mij te komen halen van Gatwick. Om 22.20 Engelse tijd kwamen ze aan op Gatwick, na een dikke knuffel en een bak koffie zijn we de auto ingegaan en weer terug naar Nederland gereden. Woensdag 25 December om 7.15 waren we terug in Wolluk!

Woensdag hebben we nog gewoon Kerst gevierd (Ook al waren we met zijn 3'en redelijk gaar).

De rest van de vakantie ging alles op zijn gemakske. Op visite geweest bij de schoonfamilie, samen met Sam wezen uit eten en naar de bios geweest, met Mies lekker wezen eten, lekker gaan shoppen en lunchen met paps&mams en heerlijk thuis gehangen! Love it.

En toen was het zondag en was het weer tijd voor afscheid. Mijn ouders en Sam hebben mij naar Schiphol gebracht, waar ik op het vliegtuig naar Gatwick ging. Heb mijn aller eerste vlucht goed doorstaan, dus wie weet is vliegen voor herhaling vatbaar haha.

Rond 19.45 was ik weer terug in mijn kamer. Met het gevoel of je nooit weg bent geweest.

Maandag zoals gewoonlijk om 8.30 begonnen op de zaak, ook dat ging wel prima. En toen ik thuis kwam zag ik dat ik een nieuwe huisgenote heb. Ty is in de Kerst weggegaan en zij heeft nu zijn kamer. Dus eindelijk een meid erbij haha. Het werd tijd, maar verder is ze erg vriendelijk en vandaag heeft ze het hele huis gepoetst want ze verveelde zich. (Mij hoor je niet klagen, ga zo door haha).

Nu nog 3,5 week en dan kan ik hier voorgoed weg. Het einde is in zicht. De laatste loodjes zijn het zwaarst, maar ga met een positieve instelling de laatste weken trotseren en dan zijn die ook zo weer voorbij!

  • 08 Januari 2014 - 17:47

    Madelon:

    Antwan is teleurgesteld dat je hem niet hebt genoemd, boehoehoe!
    dikke knuffel!

  • 08 Januari 2014 - 17:47

    Madelon:

    Antwan is teleurgesteld dat je hem niet hebt genoemd, boehoehoe!
    dikke knuffel!

  • 08 Januari 2014 - 18:15

    Madelon:

    oké, hij was maar 1x teleurgesteld, haha

  • 08 Januari 2014 - 18:18

    Denise Van Putten:

    Dan ga ik het in het voorjaar wel met em goed maken. Hop Hop, waarschijnlijk niet in galop ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Welkom op mijn profiel. Je kunt hier al mijn avonturen volgen.

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 10770

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Stage bij Golden Moments, Portsmouth

29 Augustus 2012 - 31 December 2012

Frankrijk, Champagne, Aube en Troyes

Landen bezocht: